welcome to my blog!!!

Glitter Words
"Aku Menulis Bukan Kerna Namaaaa.......dan aku UPDATE blog ni bila aku RAJIN muehehe"

Saturday, March 14, 2009

kembali ke desa ayahbonda

ku lihat di kampung.. 

yang ada hanya dusun tua.. 

yang telah lama 
merajuk tidak berbuah 
barangkali rindu tuannya.. 

kembali ke kampung 
umpama menggamit 
kenangan yang tidak pernah akan aku lupakan 
hari2 mendatang seakan menyuburkan 
kenangan yang sudah menjadi peristiwa semalam 
walau lama .. 
masa membatasi tahun... 
namun titik air mata tetap segar.. 
terasa semalam cuma 
dekat nya masa.. 
hanya kita yang mengalaminya... 

dalam doa kutitip kasih sejati 
walau jauh dibatasi bumi 
ku hulur doa kasih suci 
untuk mu menghuni alam abadi 
sebagai teman untuk mu menempuhi nya ... 
dengan doa dan kalimah dari sini 
ku hadiah kan kepada kalian 
tiap-tiap doaku takkan melupakanmu... 

walau di dunia ini aku terkilan untuk 
membalas jasa-jasa mu dengan cinta yang padu... 
terima lah hadiah doa cinta ku... 
ampunilah semua dosa yang terselit dalam tiap urat nadiku... 

bonda dan ayahandaku 
kau tetap segalanya... 
mekar senyuman.... 
redup pandangan.... 
segar di kotak minda ini yang sentiasa ada .. 
untuk ku mengingatinya... 
dan kita akan bertemu jua... 

Create By ZiEma Ghazi....
AL-FATIHAH

No comments: