welcome to my blog!!!

Glitter Words
"Aku Menulis Bukan Kerna Namaaaa.......dan aku UPDATE blog ni bila aku RAJIN muehehe"

Saturday, February 18, 2012

'personaliti tarikh lahir'

bosan hari ni...dah puas aku cari info pasal model lego...
aku interview Khamis ni kat johor..
aku dah bosan pg interview..aku dah takde duit
asyik nk kena pg interview...
kalu yang lepas2 pegi interview langsung compny tak bg fdback pape...
yes /no pon aku tak tau
(tapi dah senyap tu no la tuuuu)
aku cari la pasal personaliti diri aku sendiri...hahaha
pegi 'jumpa' dengan cik gugel cantik pastu aku taip 'personaliti tarikh lahir'..konon nk cari apa personaliti aku mengikut tarikh lahir aku:
3 April 1987
hehe skerool ke bawah cikit aku nampak ni...
aku pon klik la
dan apa lagi seperti kata encik HH.. aku ambik kalkulator a.k.a mesin kira..kira abih semua org lain punya besday.last skali baru kira yang sendiri punya tarikh lahir.....hak hak..aku tau rahsia dorang..ekekke...hehe suka2 je..tak semua betol pon..
ni yang aku punya ..no aku no..
- - - - - - - - - - - -
5. Perintis
Mereka adalah perintis.
perintis kah aku??...
Secara semulajadi mereka mempunyai sikap ingin tahu dan suka mengambil risiko serta  sangat bersemangat (enthusiasm).
ni betol mcm aku bersemangat...
contoh:kawan aku kata hujung minggu depan nk buat BBQ....so hari senin minggu ni aku dah kutip duit dah kat budak2 yang nk join..walaupon takdak orang yang lantik aku jadi tukang kutip duit.....kakaka..
Mereka perlukan kepelbagaian dan tidak suka disekat. Dunia ini adalah sekolah mereka, mereka memerhatikan setiap peluang untuk mempelajari sesuatu daripada setiap situasi yang ditempuhi.Persoalan yang bermain difikiran mereka tidak pernah terhenti.
"Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja........"
Golongan ini dinasihatkan untuk melihat sesuatu dengan teliti dan mendapat semua fakta yang diperlukan sebelum membuat sesuatu kesimpulan.
hehehehe
  - - - - - - - - - - - - -
Golongan terkenal yang mempunyai nombor lahir 5:
Abraham Lincoln, Chorlotte Bronte, Jessica Walter, Vincent Van Goh, Bette Midler, Helen Kellar dan Mark Hamil.

Ha nak tau korang punya??? ha kira sendiri..klik link kat bawah niiii..


No comments: