welcome to my blog!!!

Glitter Words
"Aku Menulis Bukan Kerna Namaaaa.......dan aku UPDATE blog ni bila aku RAJIN muehehe"

Tuesday, March 13, 2012

RAM-Rahsia Perindu

Sinopsis
komen aku:
membaca novel ni buat aku rasa berdebar...dan setiap 5cm(ketebalan) aku baca ..'suspek' akan berubah..hampir semua watak dalam novel ni jadi 'suspek' aku..fuh memang berdebar habis..tapi banyak kali aku baca novel ni..kalu nak travel jauh2 novel ni la yang aku bawak..(jgn tanya kenapa aku bwk novel ni.aku pon tak tau..)
first aku pikir pembunuh itu lelaki,pastu pompuan..pastu lelaki balik..Leopard betol2 buat aku gila..novel ni memang penuh dengan adegan suspen.kalau nak baca novel ni kena ada daya ingatan yang kuat dan pandai mengaitkan situasi yang ada terjadi...dan aku ingin menjadi Maria!...
Kerana aku 'jatuh cinta' dengan Hariz!!..


No comments: