welcome to my blog!!!

Glitter Words
"Aku Menulis Bukan Kerna Namaaaa.......dan aku UPDATE blog ni bila aku RAJIN muehehe"

Tuesday, November 27, 2012

Wadah Sepi

Bersandar di pondok kayu
ku menghafal wadah indah dalam kotak fikiran ini
luahan itu terperosok ke hati suci
ku tatapi puisi indah mu itu
sehingga kabur dari pandangan
puitis kata merayu air mata ku
sungguh dalam maksud kiasan mu
sungguh aku terkaku dalam panahan rasa bersalah
aku tidak mampu menafikan
rasa hati sendiri
kau tega meluahkan rasa hati mu tentang diri ini
aku cetek tentang ilmu mengenai diri sendiri
aku buta dalam menilai cinta hakiki
dan aku malu mengatakan aku cintakan mu sepenuh hati,

1 comment:

angelkelaba1234@gmail.com said...

JOIN NOW !!!
Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
BURUAN DAFTAR!
dewa-lotto.name
dewa-lotto.com