welcome to my blog!!!

Glitter Words
"Aku Menulis Bukan Kerna Namaaaa.......dan aku UPDATE blog ni bila aku RAJIN muehehe"

Monday, June 21, 2010

aku yang memendam..

sakit nya aku memendam rindu..
sakitnya aku menanggung cinta dan tak mampu meluahkan..
agar hilang rasa terbeban ku ini..
kasi aku cara agar aku mampu meluahkan semuanya..
keluarkan aku dari belenggu perasaan sendiri..


kasi aku masa aku mampu melupakan
biarpun sakit tidak tertahan..
aku harus melupakan ..
mungkin antara dia dan aku,sama2 suka berteman.
tanpa apa2 bunga perasaan..


janji kan bahagia itu untuk kita..
janji kan kemesraan itu untuk kita..
jgn pernah luputkan semuanya..
kerna antara kita ada terselit rasa selesa..
tiada aku pernah memendam dendam pada diri mu..
dek kerana hati mu bukan untukku..
jgn perrnah meragukan bahawa ini sahaja yang aku tahu..
hanya cinta akan dirimu......


izin kan namamu sentiasa di hati ini..
aku tahu batas kasih sayangnya..
tanpa meluahkan aku tahu cara untuk mengekalkan..
diri mu dalam kenangan hati..
bukan kenangan perasaan..
tandakan bahawa kau pernah menjadi kesayangan hati ini..
sepenuh hati dan cinta semata....tanpa sekelumit dusta..!!

No comments: