welcome to my blog!!!

Glitter Words
"Aku Menulis Bukan Kerna Namaaaa.......dan aku UPDATE blog ni bila aku RAJIN muehehe"

Monday, June 21, 2010

untuk kamu.

Aku terfikirkan tentang dirimu..
sesaknya nafasku..
memendam sesuatu..dan tak mampu lagi untuk diluahkan..
nadiku berlagu sunyi..
tiada terisi..hanya jiwa yang berteman tanpa melodi..
tiada tangis..
hanya sebak mengisi hati..


Ku berdiri dalam sunyi..
mencari ketenangan agar dapat ku luahkan resah hati..
tanpa kebisingan dari sana-sini..
semuanya mengganggu pemikiran dan emosi..
ingin kulaungkan nama mu dengan irama rindu..
agar kau tahu semuanya..
melaungkan betapa aku mencintai diri mu..
agar kau tahu bagaimana seksanya memendam rasa..
yang melangkaui batas tahun usia masa..
agar kau tahu lamanya aku memendam rasa..


Oh angin..
sampaikan salam rinduku pada dia yang aku sendiri tidak pernah terucapkan..
agar dia tahu aku ada disini..
tanpa berubah posisi..
berdiri dengan hati yang sarat dengan puisi-puisi yang aku karang untuk diri sendiri..
nukilan ku semua tentang dia..
sungguh dia istimewa di hati dan di mata..


Ya Allah..
aku mohon..aku meminta..aku berdoa kepadamu..
jatuhkn lah hatinya padaku..
agar aku menjadi yang halal bagi dirinya..
agar aku tidak tersia dengan cinta sementara..


Ya Allah,
sekiranya dia tercipta bukan untuk diriku..
jauhkanlah hatiku dengan dirinya..
agar aku tidak terus membuang waktu..
tersia dengan nya..
aku tidak mahu berharap lagi..


Ya Allah tenangkan lah hati nya dari masalah yang ada..


Aduhai KAMU...
mungkin kamu tidak pernah tahu bahawa..
coretan ini ditujukan khas untuk dirimu..
cuma satu yang aku ingin kamu mengerti..
kamu terlalu sempurna untuk aku miliki..
aku hanya ingin meluahkan rasa hati..
maafkan andai aku tidak sempurna..tapi mengertilah kamu wahai sayang ku....
sesungguhnya..
rasa cinta ini..
aku sendiri tidak mampu untuk menafikannya...!!

No comments: