welcome to my blog!!!

Glitter Words
"Aku Menulis Bukan Kerna Namaaaa.......dan aku UPDATE blog ni bila aku RAJIN muehehe"

Wednesday, March 30, 2011

Aku

ini puisi yang dihadiah kan kepada aku oleh seseorang yang dulu penah hadir dalam hidup aku..
jangan salah paham ek..dia member sekelas aku je dulu....
aku suka puisi ni..dia anta msj jek
tapi sebb inbox ku dah penoh
aku pon abadikan lah kat sini biar korang boleh baca..
jom baca....hayati betol2 tau..kasi feeling sikit..
hehehehe

Aku....

Aku bukan penulis ternama
tidak tahu mencuri hati mu
dengan bait kata-kata indah nan syahdu
aku hanya tahu menulis namamu dalam kalbuku!

Aku bukan seorang penyajak
yang bisa melaung rasa hati
untuk semua yang dengar mengerti
tentang kamu yang aku kenali
dan tentang aku dan isihati!

Aku juga bukan seorang pelukis
dan tidak betah aku menzahirkan rasa
diatas kertas putih bersih
dan tidak pandai aku melakar wajahmu
walau itu sebenarnya yang aku mahu!


best kan..hehe
tapi saper penulis asal taktau la plak saper...

tadi search kat google ade gak persis sajak ni...


Aku bukan penulis ternama
aku tidak tahu cara mencuri hati mu
dengan bait kata nan syahdu
aku hanya tahu menulis nama mu
dalam kalbu ku

Aku bukan seorang pujangga
yang bisa mengikat rasa hati
semua yang pendengar mengerti
tentang kamu yang aku kenali
tentang aku dan isi hatiku

Aku juga bukan seorang pelukis
tidak betah aku menafsirkan rasa
diatas kertas putih bersih
tak pandai aku melukis wajahmu
walau itu sebenarnya yang aku mau?

Aku bukan siapa-siapa
aku cuma insan biasa, tiada apa-apa
aku cuma seraut senyuman
dan sebuah hati penuh cinta
yang aku berikan untukmu

Dan....
sudikah kau menyambutnya
walau hanya sebuah senyuman....

No comments: