welcome to my blog!!!

Glitter Words
"Aku Menulis Bukan Kerna Namaaaa.......dan aku UPDATE blog ni bila aku RAJIN muehehe"

Sunday, April 21, 2013

~ditepi pantai yang indaahhhh....aku duduk seorang diriiii...

~aku dah lama tak update...
kadang aku kalau nak buat entry mesti blur tak tau nak taip apa..kadang tgh dok lepak kat opis ada jer idea aku nak mengarang kat sini.tapi bila dah online jadi 'blur' balik...kadang aku terpikir apa positif dan negatifnya hasil tulisan aku ni..aku 'buat' blog ni pun saja suka-suka..atleast ada tempat untuk aku luah perasaan..luah perasaan kat keyboard lagi best dari hadap manusia..lain orang lain penerimaan..lain pendapat..lain cadangan..lain cara luah perasaan..macam-macam benda dalam kepala otak aku sekarang ni..banyak yang aku pikir..kadang betol jugak org kata..makin banyak pikir makin banyak masalah..life must go on...

~aku di perantauan
hidup di perantauan banyak mengubah cara hidup aku...ada member opis kata aku pendiam..aku?pendiam? mcm pelik statement tu..(zaman aku student dulu aku antara student yang 'banyak cakap') kenapa aku berubah..aku berubah ke?~apapun memang manusia akan berubah..

~aku dan kerja
aku suka kerja aku sekarang
hari-hari pergi opis hadap mainan..main lego...
mcm2 model dah aku buat
aku suka kerja aku... :)

~aku dan 26
tahun ni umur aku 26 tahun...
i am single and available...hehe

~aku dan berat badan
masih berjuang dengan diri sendiri
berperang dengan nafsu sungguh mencabar diri aku...






1 comment:

angelkelaba1234@gmail.com said...

JOIN NOW !!!
Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
BURUAN DAFTAR!
dewa-lotto.name
dewa-lotto.com