welcome to my blog!!!

Glitter Words
"Aku Menulis Bukan Kerna Namaaaa.......dan aku UPDATE blog ni bila aku RAJIN muehehe"

Tuesday, September 10, 2013

Misalan apa

Tuhan
Misalan apa patut aku bayangkan
Bagi gambaran berbentuk lisan
Seketika, terkaku aku dititik permulaan
Namun,aku terus melangkah mencari kebahagiaan...

Tuhan
Inikah rupanya sebuah ujian
Buat menduga secebis keimanan
aku berserah dengan doa
Moga kekusutan terlerai semuanya

Tuhan
Kiranya ini telah ditakdirkan
Untuk aku hadapi sendirian
Mohon aku dititipkan sebuah keredhaan
Buat teman sepanjang perjalanan...



(lupa copy kat mana)

1 comment:

angelkelaba1234@gmail.com said...

JOIN NOW !!!
Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
BURUAN DAFTAR!
dewa-lotto.name
dewa-lotto.com