welcome to my blog!!!

Glitter Words
"Aku Menulis Bukan Kerna Namaaaa.......dan aku UPDATE blog ni bila aku RAJIN muehehe"

Friday, January 27, 2012

Ada apa dengan UTEM??

aish dah nak masuk bulan 2/2012...dah 20 bulan aku "tanam anggur"..mintak kerja tak dapat2..dah banyak intervw aku pg...mungkin bukan rezeki kat situ
dalam kepala aku masih minat nak sambung study..tapi bila pikir duit..entah la..naik kusut pikir..semalam gooooogel pasal uni teknikal....jumpa 'UTEM'...menarik..fakulti yang aku rasa agak menarik juga la..so aku kopipes and tepek kat sini....


FACULTY OF MECHANICAL ENGINEERING
   Bachelor in Mechanical Engineering (Design And Innovation)
   Bachelor in Mechanical Engineering (Structure And Materials)

 FACULTY OF MANUFACTURING ENGINEERING
    Bachelor of Manufacturing Engineering (Manufacturing Process)
    Bachelor of Manufacturing Engineering (Manufacturing Design)
    Bachelor of Manufacturing Engineering (Manufacturing Management)
    Bachelor of Manufacturing Engineering (Engineering Materials)

 FACULTY OF TECHNOLOGY MANAGEMENT AND TECHNOPRENEURSHIP
    Bachelor Of Technology Management (Innovation Technology)
               
 FACULTY OF ENGINEERING TECHNOLOGY
    Bachelor of Manufacturing Engineering Technology (Process and Technology)
    Bachelor of Manufacturing Engineering Technology (Product Design)

untuk dapat kan maklumat dengan lebih jelas aku email Encik Sulaiman Sabikan 



cadangan En.Sulaiman:  Fakulti Teknologi Kejuruteraan: Bachelor of Manufacturing Engineering Technology (Product Design)....
Diploma dulu aku ambik: Product Design and Manufacturing..(GMI)


InsyaAllah..kalau ada rezeki sampai la aku kat UTEM ni...

2 comments:

ssyikinasri said...

ok tak course product design n manufacturing kt gmi? pleaseeee jawabbb :)

Unknown said...
This comment has been removed by the author.