welcome to my blog!!!

Glitter Words
"Aku Menulis Bukan Kerna Namaaaa.......dan aku UPDATE blog ni bila aku RAJIN muehehe"

Sunday, January 1, 2012

Koleksi Novel RAM

inilah penulis yang aku suka ..
semua novel yang dia karang aku minat..
aku beli..tapi aku sorang je yang baca....kakak2 aku tak 
minat novel 'thriller' ni...dorang layan Aisya Sofea..
aku pun baca gak kadang-kadang novel Aisya Sofea..


     

     

      
Sama.. kulit jer lain..

      
Novel Ramlee Awang Murshid yang pertama aku beli adalah 
"Tombiruo Terakhir"ni..aku beli masa aku Form 5..
tapi yang aku tak puas hati..novel nih sampai sekarang 'hilang'
member aku pinjam tak pulang balik...panas je aku..
masa pinjam manis mulut..nak hantar boleh buat-buat lupa...
dah 8 tahun dah aku tunggu novel aku..
Aku ni 'cermat' sikit..novel-novel aku punya,aku jaga elok
sampai member aku pun takut nak pinjam....
even novel yang aku beli 5 tahun lepas masih nampak baru
walau dah banyak kali gak aku ulang baca......

      

      

      

fiksyen-302    



No comments: